SARIKEMER ÜLKÜ OCAĞI

“BİZ BU ÜLKEYİ KARŞILIKSIZ SEVDİK”

Posted by sarikemerulkuocagi Ağustos 5, 2007

6 Yanıt to “”

  1. EYÜP said

    BEN 1988 YILINDA SEHIT YARBAY ALIM YILMAZ IN MESLEK HAYATINA HENUZ YENI BASLADIGI YILLARDA O ZAMAN ÜSTEGMEN IKEN BEN ONUN BU SEREFLI MESLEK HAYATINDA KI 2.HABERCISIYDIM VE ONU EN IYI TANIYANLARDAN BIRI OLARAK HALEN INANAMIYORUM ONUN ARAMIZDAN BIZLERI TERK ETIGINE VE BUNU KABULENMEK DAHI GELMIYOR ICIMDEN CÜNKÜ O BENIM ABIM BABAM SIVIL HAYATIMDA DAHI ONUN BIRAKMAMISTIM ODA BENI ASKERLIGIM BITMESINE RAGMEN ONUN HER GITIGI TAYIN OLDUGU HER ILLE GIDIP ONUNLA OPERASYONLARA KATILMAK ICIN CAN ATIYORDUM BEN DEGERLI KOMUTANIM ABIM BABAM AZIZ SEHID ALIM YILMAZ YARBAYIMLA HAKARI BEYTÜSESABAPTA BIRLIKTE GOREV YAPTIM VE DOGUKANIN DÜNYAYA GELDIGINI BU GÜN GIBI HATIRLIYORUM YINE BIR OPERASYON CIKMIS 200 KISILIK BIR GURUPUN IZINI SÜRÜYORDUK VE DOGUKANIN YANI ILK OGLUNUN DÜNYA YA GELECEGININ HABERINI DAGDA HELIKOPTER ARACILIGIYLA ONU GELIP ALDIKLARINDA ONUN BILE HABERI YOKTU ANIDEN HELIKOPTER GELIP ALMISTI VE HASTENEDEKI DOGUMDAN SONRA SUANKI DOGUKANI KUCAGINA ALIP DIGER ODADAKI YARALI BIR TERORISTE BAKIN BIRTANE DAHA ASKER DÜNYAYA GELDI DEDIGINI BILIRIM OLÜMDEN ASLA KORKMAYAN VE BANA OLÜMÜ SEVDIREN TEK INSAN ONUNLA BIRLIKTE ANTALYA KAS ILCESINDE ILCE BLK KOMUTANLIGINDA YANINA GIDIP 2 AY KALMIS VE ONUNLA BIRLIKTE BIR TAKIM OPERASYONLARA CIKMAKTAN ALDIGIM EN BÜYÜK MUTLULUKLARIM OLURDU AYNI SEKILDE MARDIN IDIL OZEL HAREKAT BLK IDILE GITIGIMDE 30 AGUSTOS ZAFER BAYRAMIYDI BENI GORÜNCE SASIRMIS BURDA NE ISIN VAR DEMISTI NASIL GELDIGIMI SORUP HAYRET ETMISTI VE BENI YETISTIRENIN KENDISI OLDUGUNU HATIRLATINCA DUYGULARINI SAKLAYAMAMISTI BEN SENI NASIL UNUTABILIRIMKI CAN DOSTUM DÜNYADAKI TEK VARLIGIMDIN SEN VE HALEN DE YÜREGIMDESIN SENINLE YATIP SENINLE KALKIYORUM VE INTIKAMINI BIR BIR A……… SEN RAHAT UYU BENI NASIL YETISTIRDIYSEN OLENE DEKTE OYLE DEVAM EDECEK AMA BIRAKIP GITMEK OLURMUYDU KOMUTANIM BAK SIMDI HERKES BIR YASAM KAVGASINA DÜSMÜS ESKI DOST BILDIKLERIMIZ SIMDI BU SAVASTA YALNIZ TEK BASIMA KALDIM HALEN BILDIGIN BU MECHUL ASKERIN OLENE DEKTE SENIN YOLUNDA YURUYECEK DUNYADA DIKILI AGACIM HALEN YOK KIZARDIN SEN BANA AMA OLSUN BENIM SEVDIKLERIM OLMADIKTAN SONRA DUYADAKI MALI NEYLEYIM SEN RAHAT UYU BU SOYSUZLARIN KOKÜ BITENE KADAR BENIM OMRÜM OLDUGU SÜRECE YASAMA SANSLARI ASLA OLMAYACAK AVRUPADA DAHI IZINDEYIM BIZDEN BIR DAMLA KANA KARSILIK BIN CAN ALSAMDA AZ GELIR YA BENIDE YANINA GONDERECEKLER YADA BU SAVAS FERDI OLARAK DEVAM EDECEK RÜYAMA GIRIP SEN KARISMA DEMEK KOLAY KOMUTANIM ONLAR SENI BENDEN ALDILAR ONLAR BU VATANIN DEGERLI KOMUTANINI ALDILAR ONLAR DOGUKANI,BATIKANI,ABLAMI YETIM BIRAKTILAR BU ÜLKEYI BOLMEK ISTIYEN HER ELIDÜSÜNEN HER BEYNI GOVDESINDE BIRAKMIYACAGIMI SEN HAYATAYKEN DEFALARCA SOYLEMISTIM VE BU SAVASIMDAN ASLA VAZ GECMIYECEM TOPRAGIN BOL MEKANIN CENNET RUHUN SAD OLSUN

  2. FOÇALI KOMANDO said

    SLM BİR TÜRK EVLADI OLARAK ONUNLA VE ONUN GİBİLERLE,Kİ VATANINA HİZMET EDENLERLE HERZAMAN GURURLUYUM.NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE.BEN HERZAMAN İÇİN BU VATAN UĞRUNA KANIMIN SON DAMLASINA KADAR VERMEYE HAZIRIM.GERÇEKTEN ÖRNEK BİRİ ONUN GİBİLERLE GÖREV YAPMAK ÇOK İSTERİM.BU VATAN BİZİMDİR VE BİZİM KALACAK KİMSE BÖLEMEYECEK.BİZ KANIMIZLA ALDIK VE GEREKİRSE KANIMIZLADA KORURUZ.BİZLERDE BU VATAN SEVGİSİ OLDUKÇA DÜNYANIN HİÇBİR GÜCÜ BİZİ BÖLEMEZ.BU DÜNYANIN SÜPERGÜCÜ DAHİ OLSA.(((HERŞEY VATAN İÇİN))))(((ŞEHİTLER ÖLMEZ VATAN BÖLÜNMEZ)))

  3. ayse said

    Ben ALİM YARBAYIMI hayattayken hiç tanımadım görmedim. Ama onun şehit haberini tv de duyduğumda çok kötü oldum her şehit haberinde üzülüp ağlardım ama yarbayımın şehitliği beni bir başka etkiledi içim öylesine acıdı ki sanki çok sevdiğim bir yakınımı kaybetmişim gibi hissettim. Kabullenemedim olmaz olamaz yarbayım nasıl şehit olur diyordum onu hiç tanımamış olmama rağmen. Şimdi o hayatta değil ama içimde o hep var detleşiyorum arada onunla ve ben hiç tanımadığım o adamı çok özlüyorum. Diyorum ki o bukadar büyük bir asker iyi bir insan olmasa ben onu sevmez bu derece kabullenmezdim. ençok ağrıma giden de onun gibi eşsiz bir askerin mayın kalleşliğine kurban gitmesi ben onu tanımamama rağmen bu derece üzülmüşsem onun hep yanında olan eşi ve çoçukları kim bilir nasıl acı çekiyolardır. Ama eminim yarbayım kadar asil eşi ve çocukları var Allahım onlara ömür versin. Alim yarbayımı hayattayken tanımayı çok isterdim ama kısmet olmadı ben onu hiç tanımadan sevdim ama şimdi onunla ilgili haberleri, onun nasıl bir insan olduğunu okuyunca onu sevmekte nekadar haklı olduğumu görüyorum. ama keşke onunla tanışma fırsatım olsaydı
    Yarbayım kabrinde rahat uyusun onun ve tüm şehitlerimizin intikamı alınacak. Bundan eminim hainler asla kazanamayacak!!

  4. celal tanrıverdi j.onb. said

    slm yıl 1995 ankara il jandarma komutanlığında personel şube müdürünün habercisiydim ve o yıllarda alim komutanımın rütbesi yüzbaşıydı özel harekat gurup komutanıydı komutanlık karargahında olduğum için hergün karşılaşırdık ve ben alim yüzbaşının kısaca hastasıydım okadar asaletli bir komutandıki anlatamam genelde rütbeliler hep onun düştüğü ve kurtulduğu pusuyu hep anlatırlardı . personel şube müdürünün habercisi olduğumdan odanın anaktarı bende kalırdı malüm askerliğini yapanlar bilirler her rütbelinin dosyası olur ve ben ona baktım inanın arkadaşlar içi hep üstün başarı belgeleriyle dolu en etkileyicisi timi pusuya düşmüş ve burnu kanamadan aslanlar gibi çıkmışlar hemde leş ala ala allah rahmet eylesin ben onun öldüğüne inanmıyorum çünki şehitler ölmez ……… mevzu u bahis vatansa gerisi teferruattır!!!!!!!

  5. talat midik said

    ben alim yarbayin en yakin akrabasim benim teyzemin oglu onu o serefli bir türk askeri idi serefsiz picler onu bizden aldilar ama onlarda cezasini cekecer ve hesabi sorulacak onun kani yerde kalmadi kalmayacak ve onun yaninda olup ona saygi gösteren herkese minatarim tek vatan tek bayrak bunu herkes böyle bile arupa da bunu böyle bilsin ismim TALAT MIDIK varsa aksini söyleyen ciksin karsima tamami terörüs picleri sizin sülalenizi kazicaz a…..ö……lan picleri

  6. gökhan said

    ben askerliğimi 72 / 3 şırnak idilde yaptım şerefli komutanımız o dönemde bölük komutanımızdı rütbesi üsteğmendi o çok cesur bir askerdi onunla 1 sene boyunca göreve çıkma fırsatı buldum her zamn timin en önünde yürürdü o çok yürekli bir askerdi hep şunu derdi bize eğer bir şey olucaksa ilk önce bana olsunn haberlerde şehadedtini duyduğumda kendimi tutamadım ve ağladım komutanım ruhun şaadd mekanınn cennet olsunnn

Bir Cevap Yazın

 
